Retourneren


Ben je niet tevreden met een artikel, meld dit dan binnen 14 dagen na leveringt. Dan kunnen we samen overleggen wat het probleem is en wat de beste oplossing is.

Indien het artikel na overleg geretourneerd gaat worden kan dat alleen in originele staat. Dit houdt in dat het artikel niet beschadigd, vuil, gewassen of zichtbaar gebruikt mag zijn. De artikelen mogen uitsluitend samen met de originele verpakking geretourneerd worden, indien redelijkerwijs mogelijk.

Niet vooraf gemelde retouren nemen wij niet in behandeling. Artikelen die door jouw eigen toedoen beschadigd of vuil zijn kunnen niet geretourneerd worden.

 

Onderstaande artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • digitale bestanden
  • wenskaarten
  • op maat gemaakte/gepersonaliseerde artikelen
  • gebruikte artikelen
  • beschadigde artikelen

 

Hoe iets retourneren?

Volg voor het retourneren onderstaande stappen.

 

1. Retour melden

  • Meld je retour per e-mail: info@resinartgiftsandmore.nl

 

2. Verpakken

  • Verpak de producten in originele staat en verpakking in een doos (originele verpakking)
  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos

(download hier het retourformulier)

 

3. Verzenden

  • De kosten voor retourneren zijn voor de klant. Retourzendingen dienen dan ook voldoende gefrankeerd te worden.
  • Breng het pakket naar bijvoorbeeld een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs goed.

 

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Nadat de artikelen in goede orde zijn ontvangen, zal de terugbetaling van de retourzending zo spoedig mogelijk worden verwerkt. Je ontvangt de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) terug binnen 14 dagen.

 

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.

 

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

 

Kosten voor het retour sturen

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.